۱۳۹۱ دی ۲۸, پنجشنبه

یه آواتار خوب میخوام واسه خودم!

سلام به همه ی دوستان!



بدون مقدمه میرم سر اصل مطلب:



از این آواتار «شاون گوسفنده» خسته شدم ولی خودمم نمیدونم که چه آواتاری رو به جاش بذارم. اون موقع که این آواتار رو انتخاب کردم تو یکی از فرومهای معروف، کاربر فعال بخش ریاضیاتش بودم و مثلا اومدم یه چیزی که به طنز با ریاضیات مربوط باشه گذاشته باشم. اما الان که دیگه تو اون فروم فعالیت ندارم، میخوام که یه آواتاری باشه که مربوط به این سایت و فعالیتهای مربوط به اینجام باشه.



دوستان عزیز لطفا آواتارهای پیشنهادی خودتون رو اگه ممکنه اینجا قرار بدین. اما به نکات زیر دقت کنین:



1- خیلی جِلف و سبک نباشه :khande:

2- یه ربط هر چند خیلی کم با سیاست و این حرفا داشته باشه :think:

3- تو مایه های طنز هم باشه مهم نیست ولی همونطور که گفتم جلف نباشه. «طنز فاخر» باشه :khande:

4- یه جوری باشه که بتونم تو مناسبتها، رنگ پس زمینه اش رو عوض کنم یا یه چیزی شبیه به این معنا. :bikh:

5- فعلا همینا :happy2:





به بهترین آواتار پیشنهادی شما دوستان هم یه کارت شارژ 5000 تومنی (همراه اول یا ایرانسل) هدیه میدم. :bikh:


ها ماشالله :tanx1: ببینم چه میکنین. :gol:





موفق باشین.

91/10//29





ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum46/thread47665.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


http://ifttt.com/images/no_image_card.png Hamid

هیچ نظری موجود نیست: