۱۳۹۱ بهمن ۵, پنجشنبه

عالِم به مخفی ترین اسرار

عالِم به مخفی ترین اسرار















د ر تفسیر نیشابوری چنین آمده: غلامی حبشی پس از چند روز هم نشینی با مسلمانان، خدمت رسول اکرم آمد و مسلمان شد.

شهادتین را برزبان جاری کرد و سپس مسایل دینی اش را نزد بعضی از اصحاب فرا گرفت.

روزی دوباره خدمت پیامبررسید و گفت یا رسول الله! خدای ما عالِم هست یا نه؟ رسول خدا فرمود: «وَإِن تَجْهَرْ بِالْقَوْلِ فَإِنَّهُ يَعْلَمُ السِّرَّ وَأَخْفَى
».(سوره طه آیه 7)



غلام تازه مسلمان قدری فکر کرد و گفت: یعنی هنگامی که من گناه می کردم گناهان مرا می دید؟


حضرت فرمود: آری، گناهان تو را می دید.

ناگهان غلام فریاد بر آورد: ((وا فضیحَتا وای که رسوا شدم )).

آنگاه بر زمین افتاد و از دنیا رفت.




گیرم که ز جرم و گنهم در گذری

ز آن شرم که دیدی که چه کردم چه کنم





منبع: منتظر





ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum76/thread47871.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


http://www.montazer.ir/images/M_images/000126.jpg صبح موعود

هیچ نظری موجود نیست: