۱۳۹۱ بهمن ۸, یکشنبه

من یک دختر مذهبی هستم …


من یک دختر مذهبی هستم …




من حق دارم ایام فاطمیه پیرهن مشکی تنم کنم (حتی تابستون) و کسی حق ندارد به من بگوید تو همش در غم و ماتم به سر می بری!



من یک دختر مذهبی هستم …



من حق دارم محرم که می شود زنگ تلفن همراه خودم را مداحی بگذارم و کسی حق ندارد به من بگوید تو انسان افسرده ای هستی!



من یک دختر مذهبی هستم …









من حق دارم عکس شهید را به عنوان پس زمینه گوشی ام انتخاب کنم و کسی حق ندارد با دیدن عکس شهید به من پوزخند بزند!



من یک دختر مذهبی هستم …



من حق دارم به جای سینما رفتن شبهای جمعه بهشت زهرا برم و کسی حق ندارد به تمسخر بگوید که شماها را فقط باید در قبرستان!!! پیدا کرد!



من یک دختر مذهبی هستم …



من حق دارم که دوست نداشته باشم اسم بازیگرهای هالیوودی و فوتبالیست ها ی خارجی را بدانم و کسی حق ندارند من را انسان عقب افتاده ای بداند!







من یک دختر مذهبی هستم …



من حق دارم هر کجا عکس رهبرم را دیدم به او ابراز ارادت کنم و اشکهایم جاری بشود به خاطر مظلومیت های آقا و کسی حق ندارد چپ چپ به من نگاه کند!



من یک دختر مذهبی هستم …



من حق دارم توی خط واحد بجای گوش دادن اندی و ….، مداحی حاج منصور گوش بدم و حق دارم وقتی راه میرم بجای اینکه زل بزنم تو صورت پسرای مردم سرم پایین باشه و کسی حق ندارد به من بگوید ” چقدر املی “!

من یک دختر مذهبی هستم …



من معنای لذت بردن از زندگی را می دانم…



من یک دختر مذهبی هستم …



من معنای شادی و خنده را می دانم…



من یک دختر مذهبی هستم …



من انسان غمگین و افسره ای نیستم…



من یک دختر مذهبی هستم …



من از زندگی به شیوه خودم لذت می برم…



من یک دختر مذهبی هستم و باور کنید که من هم حق زندگی دارم!



خداوندا ! تو به داد دل ما برس …





کد HTML:



http://www.asr-bidary.blogfa.com/








ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum294/thread47941.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


http://hadinet.ir/i/attachments/1/1355501213792777_large.jpg خادم الزهرا

هیچ نظری موجود نیست: